Design Teams

CSI blog Guest DT

Classes I teach @De Craftorij

Classes I teach @De Craftorij
March 2014 -G45 Couture Bookbox click on the photo to book

Classes I teach @De Craftorij

Classes I teach @De Craftorij
Jan / Feb / March 2014 - SOLD OUT - 64 students

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
Spring 2013: suitcase mini album

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
January / February 2013 - YearBook Place in Time

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
Summer 2012 - Make & Take Button Cards

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
Book Purse - Spring 2012

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
Spring 2012

vrijdag 1 juni 2012

Mijn nieuwe Liefde - My new Love

Hallo allemaal!!

Al weer eventjes geleden dat ik iets heb gemaakt en hier gepost, maar dat had een goede reden....ik ben nl hoteldebotel verliefd geworden een paar weken geleden en de man in kwestie ook op mij :-)). Daardoor heb ik veel van mijn vrije tijd met hem doorgebracht en iets minder dus in mijn scraphok. Maar toen ik de nieuwe lijn Carefree van Authentique in de Craftorij zag liggen moest die natuurlijk mee en ja hoor, de nieuwe liefde heeft nu ook zijn eerste lootje....mogen er nog vele volgen ;-)

Hi all!!

It's been a while since I created something and posted it here, but for a good reason...a few weeks ago I fell head over heels in love with this amazing man, who also happens to think I am cute :-)). So we've spent a lot of time together and I spent not so much time in my scraproom. But...when I saw the new Carefree collection of Authentique, I couldn't resist. Off course my new love had to be the subject of this layout :-)).






Thanks for looking!

XX, Rianne

5 opmerkingen:

  1. OHHHHH Meis gefeliciteerd met de liefde !!!Lekker weer vlinders in je buikje , het lootje is ook super gaaf met een mooie vent erop, mooie kleuren heb je gebruikt. maar goed dat de Craftorij open was van de week !!(haha)

    lieve groetjes Ria xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo heerlijk voor je!!!! Super gave lo. Wat een mooi papier enne leuke kerel;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knappe LO Rianne!
    En gefeliciteerd met je nieuwe liefde, geniet er maar met volle teugen van!
    Hij zal wel erg trots zijn dat ie nu het middelpunt is van je leven en je hobby he? ;)

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig layout met geweldig layering

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem "geleend" voor de wedstrijd ;) thanx voor de inspiratie!!

    BeantwoordenVerwijderen