Design Teams

CSI blog Guest DT

Classes I teach @De Craftorij

Classes I teach @De Craftorij
March 2014 -G45 Couture Bookbox click on the photo to book

Classes I teach @De Craftorij

Classes I teach @De Craftorij
Jan / Feb / March 2014 - SOLD OUT - 64 students

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
Spring 2013: suitcase mini album

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
January / February 2013 - YearBook Place in Time

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
Summer 2012 - Make & Take Button Cards

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
Book Purse - Spring 2012

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
Spring 2012

zondag 17 februari 2013

Fototray met mn lief & mij!

Hoi, hoi,

Jeetje...tijd geleden dat ik geblogd heb... Sinds 1 februari ben ik weer fulltime in loondienst en daardoor heb ik gewoonweg minder scraptijd :-(. Mijn baan is superleuk, dus geen klachten, maar moet wel even opnieuw de balans vinden tussen alle leuke dingen in mijn leven.

Maar goed...afgelopen vrijdag op de crop bij De Craftorij heb ik van Lia het papier & embellies van een nieuw merk " Elle's Studio" meegekregen. Een hele diverse collectie, ideaal voor project life, maar ook voor lootjes, kaartjes en nog veel meer.

Ik heb er een 7 gypsies foto tray mee gepimpt. Met mijn vriend een kleine fotoshoot gehouden en dit is het resultaat geworden. Vind hem zelf echt superleuk geworden!



Dank voor het kijken en tot de volgende keer!

Groetjes, Rianne

2 opmerkingen: